Tisdagar suger

Jag försöker sluta snusa. Okej, jag har bara försökt sluta snusa i några timmar, men ändå, bara vetskapen är usel.
Ha fortfarande inte pratat med mamma, men mormor ringde mig full och berättade att hon nyss hade kräkts. Härligt, verkligen.
I natt hade jag sex med LE, eller, ja. Vi kom hem till mig väldigt packade, och satte igång ett bad.
Vad som skall tilläggas; jag har ett sittbadkar. Så det gick inte jätte bra, vi fastnade och skrattade oss tokiga, innan vi lyckades ta oss loss och bestämde oss för sängen istället. Vi plockade fram varenda sexleksak jag äger, och hade väldigt roligt.
Det var mer skratt än attraktion, egentligen. Men en bra natt.
Just  nu sitter jag med ett glas vin och är nervös inför morgondagens jobbintervju. Jag får se till att inte vara bakfull.
Men just nu vill jag bara gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0