slippring trough my fingers.

Idag är en typisk måndag. Lyssnar på lite musik och tänker på min mamma.
Vi har ingen kontakt längre, och då tänker jag på när jag var liten.
Allt vi gjort ihop, och så undrar jag; hur kan man sluta bry sig om sitt barn?
Det är helt oförståeligt för mig. Hennes ex (sexmissbrukaren) slängde ut mig, och hon nickade och log. Tack så hjärtligt mamma.
Och här om dagen fick jag veta att hon ljugit om diverse känsliga saker. Hon sa att farsan aldrig betalade underhåll, det har hon alltid sagt. Här om dagen konfronterade jag honom med detta. Han gick surt ned till banken och drog ut papper på alla inbetalningar han gjort under åren och sade; "2 lax i månaden till du fyllde arton."
Och jah som varit besviken på honom alla dessa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0