I love my self more.

Har spenderat dagen i studion...
Fick sms av M i morse;
"Är med pappa på akuten nu, jag är så fruktansvärt trött på denna förbannade sjukdom. Undrar hur länge han orkar ha det så här.. Förlat att jag beklagar mig Z, men du vet ju hur det är. Puss"

2: "Känner mig rädd att han skall ge upp liksom.Kan jag kanske ringa dig i veckan och snacka lite? Tack för stödet Z. Puss"

Jag har drömt mardrömmar om honom antal nätter nu, visste att det var någonting på G. Känns självklart förjävligt med hans pappa, jag älskar den familjen.
Men en sak undrar jag ändå... varför kommer du till mig hjärtat? Självklart finns jag här.
Men vi lever andra liv idag, och du har ny flickvän... gå till henne.
Jag klarar inte av att säga nej. Ber du mig komma ner så gör jag det,
och jag hatar mig själv för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0