Fann detta i mitt mail;utkast

>Hej M.
>
>Det känns som om du och jag verkligen gått in i det här med helt
>olika syn på förhållandet.
>Självklart kan vi ha det mer kravlöst, men det kan inte resultera i
>att man mår dåligt av det eller att någon av oss försvinner helt.
>Jag vill inte behöva känna mig som en singel när vi skiljts, för att
>du stänger av så mycket att du inte kan prata med mig som pojkvän
>när vi väl hörs.
>
>Jag ahr inte heller några problem med att skjuta upp saker, men man
>kan välja sina tillfällen. Och som situationen är just nu så känns
>det viktigt för mig att träffa dig. Jag vet inte hundra var jag har
>dig, och att du är kort mot mig på telefonen blir en så himla mycket
>större grej för mig nu än vad det skulle blivit om de senaste
>veckorna inte existerat.
>
>Jag känner också att det är jobbigt att du ska till göteborg med
>klassen (Johanna) hellre än att komma hit gratis, och att du inte
>hellre skulle vilja lägga de pengarna på att kunan ses nu när vi
>verkligen behöver det. För dig verkar det som om hela grejen med
>Johanna också är bortblåst, men det har faktiskt hänt och jag
>behöver känna att det är mig du vill ha och att det är det här du
>vill satsa på. Det känner jag inte när du inte har några problem med
>att skjuta upp saker i det här läget, och hellre åker iväg
>någonstans med andra, henne inräknat, än att träffa mig eller lägga
>de pengarna på oss när det som mest behövs.
Jag känner mig som den svartsjuka flickvännen, och jag ahde aldrig reagerat över att du åkte iväg med polarna istället för att träffa mig, om det inte var för att det är med Johanna, eller att jag verkligen behöver känna att jag äör viktig just nu. Och det är faktiskt du som satt mig i den här situationen. Jag vill inte behöva känna så här inför sådana saker, och det är upp till dig att få mig att inte göra det genom hur du beter dig, inte genom vad du säger.

>
>Jag känner också att jag sitter i ett underläge, jag kan inte låta
>bli att ställa krav och säga ifrån bara för att du inte ska lämna
>mig. Du har inte betett dig schysst den senaste tiden, och det dags
>att visa vad du vill om det här ska fungera. Jag kan ge oss en
>chans, om det innebär att det blir förändring, och då inte bara på
>de saker du behöver, utan också på de plan som jag känner är viktiga
>efetr den här situationen.
>
>Jag behöver lite tid att tänka på om jag verkligen vill ha det här,
>för det känns helt rätt när jag är med dig, men när du sen
>fortsätter bete dig som om det här förhållandet är så pass långt ned
>på din prioriterings lista, till och med i den här situationen, då
>vill jag inte vara med längre.
>
>Du har mycket att arbeta på, och om du verkligen hade velat vara i
>den här relationen hade det inte varit ett problem för dig. Du måste
>se till vad båda behöver, inte bara på vad du behöver. Och jag
>behöver känna tillit i relationen och trygghet, vilket faktiskt inte
>finns där tillräckligt mycket just nu. Och om du inte förstår att
>det är grunden vi måste ha för att jag ska vilja stanna så långt som
>till att vi börjar ta tag i biten med kravlöshet, då är vi körda.
>
>Läs igenom det här igen, och tänk på det.
>Jag hör av mig när jag känner att jag har tänkt klart.
>
>/Z.


- Jag var väldigt mogen i mina formuleringar när jag var 17 år gammal.

Kommentarer
Postat av: - H*

- riktigt mogen ja!

2009-03-03 @ 19:06:26
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Jennyh

Tycker du att offentlig amning är okej eller inte? Lämna gärna din åsikt hos mig!

2009-03-03 @ 19:09:13
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: D i a n a - En fotoblogg

Kika supergärna in i min blogg och lämna en liteeeen kommentar! XD

puusshey!

2009-03-03 @ 19:25:32
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0