Det fattas ett antal gener.

Efter en sjukt lång helg har jag bestämt mig för att rymma till Gotland och bo hos PD några dagar.
Fredagen blev släktmiddag med en aspackad mormor som spydde vid matbordet, sedan utgång med Bam-killarna.
Då mitt kort inte fungerar, inser jag att min mor inte satt över pengarna hon är skyldig mig. Så kul var det, nykter på krogen. Nej, nykter var jag verkligen inte, men ändå.
Jag blir less på henne, och har återigen bestämt mig för att säga upp kontakten, speciellt efter fortsättningen på idioti denna helg. Innan slängde hon ut mig för att hennes sexmissbrukare till karl, inte tyckte om mig. Jag fick bo hos M hela våren och sommaren, och försöka plugga distans på gymnasiet.
Jag är inte välkommen på släktmiddag 2 på lördagen; för att mamma tycker att jag har ju ingen pojkvän, och alla kommer att gå dit i par. Tack morsan, tack. Och jag som skulle få pengarna på kvällen.
Sedan telefonterrade hon mig klockan tolv i natt när jag låg hemma och sov. Jag svarar, hon står utanför min port, aprak och kommer inte in (tack gode gud), och jag ber henne dra åt helvete, och undrar högt; vem av oss är tonåringen?
Hon lackar självklart.

Jag hade sex med Bam i fredags också, det slutade med att jag fick plötslig mens och blödde ner hela honom, jäjh. Mitt liv går framåt; kharma.
Så, nu lär väl inte han höra av sig igen. Jag orkar inte bry mig.
Jag ska gifta mig med en turk för 150 papp och smita härifrån, kanske till Göteborg.
Igår var första gången jag grät sedan jag flyttade hemifrån, och det tog aldrig slut; jag ville hoppa från fönstret och bara dö.

/Z

Kommentarer
Postat av: julialundberg

jag fixar allt i min blogg sj :D

2009-02-24 @ 13:14:23
URL: http://juliaalfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0