Om livet vore dig kärt, vad gör du då en onsdag?

Jag spenderade eftermiddagen med RN igår, på min loftgång. Vi satt i solen och drack corona, blev fulla, pratade om kärleken.
"Det finns ingenting som inte är destruktivt i att lägga allt på någonting som är baserat på en känsla, då känslor är förgängliga."
Sedan försökte han kyssa mig, men jag sa nej och kände mig sjukligt obekväm.
"Förstör inte en 10 års lång vänskap, snälla."

Grannen är tillbaka i Sverige, och har börjat mmsa bilder på sin kuk. Han är ett bra ligg, enkel, sjukligt snygg, men ingen jag skulle falla för. Den perfekta kkn. Men jag kan inte ha nyktert sex längre. Inte sex som bara är sex.
Vem har rätt att värdera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0